Som sagt en samlare



Jag samlar på mig massa grejor hela tiden. Som sagt jag är duktig på att samla på mig tidningar, kvitton, plastpåsar (inga konsum kassar, utan "kläd"-påsar) och pantflaskor. Tro mig, det är orsaken till varför mitt rum jämt är KAOS. Ja, jag får nog lov att "trappa ner" på tidningarna och börja sköta mitt rum bättre vilket jag jämt säger, men sedan blir det KAOS igen efter bara två veckor. Varför kan vi aldrig ha våra rum städade? Hur kommer det sig att vi bara slänger grejer, kläder och väskor, jackor och allt möjligt överallt? Det bara händer. Något jag måste försöka anstränga mig mer att sluta göra.

<3

Kommentarer
Postat av: mamita

...ibland säger jag "nu måste Du.." och då kan Du få ett ryck, min gulliga gumma. Puss från mamita

2009-08-25 @ 09:35:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0