Söndag 090823

Dagen har snart passerat och just nu sitter jag här och väntar på att det snart är mat. Idag fick jag chansen att tömma mitt rum på panflaskor. Helt sjukt, vi fick väl ihop det till 65 kr eller något liknande. Ganska sjukt nästan 70 kr. Ja, mycket skräp samlar man på sig. Var i SKHLM och där träffade jag även på min knaskompis Silvija. Den lilla flickan ska åka till New York på fredag. Jag är så avis, tvingade henne att handla något litet till mig. Jag kommer sakna henne, vet inte riktigt när hon kommer hem. Minns inte om det var en eller två veckor hon skulle vara borta.


Idag fick jag tyvärr inte spendera några pengar, men jag köpte faktiskt ett par nya solglas fast det var allt. Vi var inte där så länge utan köpte det vi behövde. När jag kom hem så dammsög jag HELA mitt rum och gjort fint. Nu gäller det bara att torka golvet och lämna saker på vinden, men det tar jag nästa vecka. Imorgon är det dags för jobb igen..blää. Inge lust, men vem har det egentligen?! Inte många fast det är verkligheten.

Återkommer strax..ska äta nu..!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0