Söndag morgon!

God morgon på er.. Ska strax gå till jobbet. Gissa om det var jobbigt att vakna och komma upp imorse. Det är bara för att jag väntar mig ett 11 h pass på jobbet..blää. Men sovit gott har jag gjort iallafall. Har preis fått i mig lite frukost. Ska göra det sista innan jag går..börjar om en timma. Ska se om jag hinner fixa till mitt mirakel hår. Tack och lov för L'OREAL - hårspray och mousse, annars hade jag väl inte kunnat visa mig ute.



Tack och lov för L'OREAL. Ett måste..!

Skulle bara skjuta in ett inlägg nu innan jag går för jag vet inte riktigt om jag kommer göra det senare. Det beror på hur trött jag kommer vara. Ska nog bara  ta det lugnt när jag kommer hem ikväll..så vi får se. Men ni får ha en super duper bra söndag. Verkar se fint ut.

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0