Trevlig resa!

Ja, jag vaknade upp av att mobilen pep till. Fick meddelande vi 07.00 imorse. Det var min kompis Silvija, lill flickan var gullig och skickade ett "trevlig resa" meddelande. Pappa och lillebror har även skickat ett också..så fint att få sådana meddelanden. Okej, igår fick jag allt det sista inhandlat och jag fick träffa Jennifer också (en gammal gooood vääään) YES!.. Vi hade roligt, saknat den lilla skiten. Träffade brorsorna och pappa också lite snabbt och fikade. J.F och jag åkte först in sedan kom resten. Men vi hade roligt så jag är nöjd. När jag kom hem packade jag som en galning, gick igenom listorna jag hade gjort. Så nu är jag packad och klar!

Har duschat, målat naglarna och snart ska jag alldeles strax klä på mig. iPoden är på laddning och mobilen ska också på laddning..batterierna till kameran ska bytas och sedan är jag laddad och klar. Får se om jag träffar Karina på Arlanda, hon ska nämligen också till Grekland. Vi ska ha kul och njuta av semestern nu!

Här får ni bilder på mina två underbara - roliga bröder och far min..




Det blev även en liten syskon middag, vi käkade tacos och pratade. Måste köpa något fint till min bröder där nere, även till mamma och pappa och några andra kanske.. jo J.H också..armband med stenar. Nej nu ska jag väl klä på mig! Ja, jag får väl önska er en otroligt trevlig vecka här i Sverige. Kommer sakna er. Kan ju inte blogga på en vecka nu. Men ni får se semester bilder när vi kommer hem igen sedan..!

Massa goa kramar till er jag inte pratat och hunnit träffa nu innan! Hörs när jag kommer hem!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0