VERKLIGEN!!..allt MÅSTE bara hända mig!!!

God morgon! Ja, jag vaknade av att tv:n var på nu igen. Typiskt mig. Gick upp och skulle göra frukost och inser då nämligen att..joo.. det kommer inget vatten ur vattenkranen - inte i någon av kranarna. Ja, då visade det sig att någon vattledning eller något rör hade gått sönder någonstans i närheten och dem arbetar på det samt hoppas att det snart ska vara igång igen. Alltså allt måste ju bara hända mig!!!!... Har jag så mycket otur i allt jag gör. Mamma fick ju vatten imorse. Hon hade tur som kunde dusha, men JAG..nej jag får förmodligen hoppa duschen och hur trevligt är det??!! SABLA SKIT RÖR!!!! JA.. FÖR TVÄTTA HÄNDER - ANSIKTE, BORSTA TÄNDER OCH SÅDANT KAN MAN JU SKITA I..!!! ÅÅH!

Nej jag får lösa det på något sätt. Hur som helst nu har jag betalat räkningar och hyran iallafall och det är skönt att ha det överstökat. Frukosten har jag också fått i mig. Har ungefär tre och en halv timme på mig innan jag börjar jobba. Hoppas bara vattnet är tillbaka innan dess. Ja, nu tänkte jag passa på att läsa Veckans NU och CHIC.


Vi hörs under dagen!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0