091206

Dagen har varit seg, men jag fick chansen att sooooooova ut. Jag var helt slut från gården. Som jag tidigare sa så var det absolut värt det. Men jag sov länge och sedan har jag legat och lyssnat på min nya favorit artist Corey Latif Williams. Gillade först bara två låtar med killen, men nu dras jag till fler som jag inte kan sluta lyssna på. Har även kollat på en massa nördiga serier.

Haha, upptäckte att det har varit mycket skräpmat i helgen också.. hehe. Måste verkligen skärpa mig. Det här funkar ju inte. Kebab och chips i fredags. Pizza och paj i lördags. Idag lite ostkaka. Hemskt. Ångest?! Haha absolut.



Får bli mer grönt från och med nu. Mycket mer grönt. Nej, nu ska jag kika klar på Jakten På Lycka - Will Smith film. Love it. Väldigt sorglig. Kommer säkert kämpa emot lite tårar. En jättenra film iallafall..!

God natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0