Helgen

Ber om ursäkt att jag inte skrev något igår, men om ni visste anledningen så. Herregud alltså..

Som ni vet hängde jag med mamma Malin och bebbe Noelia. Grymt roligt! Sov där i fredags till lördags. Vi tvättade kläder, kika Idol och kolla film. Busade med charmtrollet också. Jag skulle vara duktig och hjälpa Malin under natten och passade lilla bebisen. HA. Slutade med träningsvärk i armarna och en timmes sömn. Var det värt det?! ABSOLUT. Jag fick lära mig så mycket. Haha, att klä på henne dagen efter var ju skoj, sprattlade som en liten fisk så det tog säkert en halvtimme för mig att bara få på lilltjejen ett par byxor. Om ni träffade den här Noelia så blir man helt fäst vid henne.


Lik mor och far upp i dagen. Cooling i luvan och allt.


Dålig bild, men få på kläderna tog tid. Beundrar dig
kompis som gör det varje dag!

Igår, drog vi till skärholmen med Frida och farmor (deras) och kika julklappar och presenter. Jag har nog inte haft så där roligt på länge och jag menar det verkligen. Jag vet vad jag önskar mig i julklapp en heeeel dag med farmor. Hahaha. Det finns nog alltid någon varje dag som kommer ihåg henne. Helt underbar. Önskar jag hade någon som var som hon i min familj. Full med glädje och skäms inte för något, gör sin egen grej. Coolaste och underbaraste farmor jag någonsin träffat. Även när vi var små var hon rolig, men man förstår saker och ting bättre när man är äldre såklart. Hahaha.

Ja, men vi strosa runt i Skäris och kika. Mycket folk som vanligt. I fredags då jag också var där fick jag två julklappar handlade och det var till mor min och lillebrors mor sin. Toppen Herrarna och lillgrabben kvar. *Suck*. Fast jag har några idéer ju och som jag även skrivit på listan jag har.

Nå det här var min helg då! Mysig, rolig och underhållande av historier som ni aldrig skulle tro mig om jag berätta det. Herregud!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0