091208

Tjena!

Kom hem från jobbet för någon timme sedan. Inte så värst lång dag. Helt okej. Idag så fick jag mycket av mina arbetsuppgifter klara. Skönt. Skulle ju försöka träffa Gisela, men som hon sa förra veckan så skulle vi höras idag. Grejen är att hon jobbar extra för sin syster nu den närmaste dagarna så jag ska höra av mig i veckan och se om hon har tid och träffas. Vi jobbar ju så olika.

Imorgon ska jag försöka lura storebror till stan med mig och handla julklappar. Har ju några kvar faktiskt. Nej nu ska jag kika lite på America's Funniest Home Videos och käka lite. Köpte en macka och en tidning på vägen hem. Ska väl skum läsa lite i den också. Vi hörs senare!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0