091211

Fredag, och jag ska iväg och jobbat om typ ca. tre timmar. Boring.! Men that's life. Sedan jobbar jag även helg. Av någon anledning ser jag fram emot helgen. Vet inte varför. Juste igår prata jag med Ida och nu har hon blivit motiverad att vi ska börja träna redan på måndag. Kanske på lördag också fast inte med henne då, men vi får se om det blir av. Men det är kul att få börja träna igen tycker jag.

Just nu har jag precis fått i mig en skål risgrynsgröt, två smörgåsar och ett glas mjölk. Ska om ett tag hoppa in i duschen och sedan fixa mig. Men innan ska jag ligga och lyssna på nästa veckas låt. Gryyym. Jag hittar bara bättre och bättre låtar hela tiden. Älskar R&B. Jag lyssnar inte bara på dem gamla vanliga artisterna utan även på dem som är lite mindre kända i världen och mer kända i USA, men har inte blivit lika stora som Beyonce, Ne-Yo, Alicia Keys, Keri Hilson och dem där. Tycker dem som inte har blivit lika stora göra nästan bättre låtar ibland. Finns en hel del som jag tycker förtjänas spelas på radio.



Hur som helst, ska passa på att läsa min klart min tidning jag köpte härom dagen. Usch, ser att klockan rullar på riktigt ordentligt här. Men, men.. Om jag inte hör av mig ikväll blir det imorgon då efter jobbet kanske.. eller.. hmm kanske innan! Whatever.! Ha en bra dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0