091217

Tjo hejsan!..

Gud vad seg man blir efter allt klampande och kämpande genom snön. Ja, dåligt plogat och sandat är det också. Det är väl typiskt. Nå, steg upp tidigt imorse. Men jag har ju jobbat så. Det gick bra idag iallafall. Men nu är jag trött. Både jag och Romeo ligger här i sängen helt utslagna efter eftermiddags promenaden. Kämp att ta sig fram. Lille Romeo måste ju i stort sett hoppa och skutta í snön för att ta sig fram. Ser ganska gulligt ut faktiskt. Han stoppar även hela tiden ner huvudet i snön och hahaha ser ut som jultomten själv när han kikar upp. Får borsta bort det varje gång så knasbollen ser något..





Just nu kikar jag på One Tree Hill och dricker lite julmust och äter Non Stop. Hur gott som helst. En annan ligger och sover. Funderar på att vila en stund jag med eller kika film. Har ej bestämt mig än.





Nej.. nu ska jag läsa lite ur nya Veckans Nu. Hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0