091226

Tjo hejsan! Hoppas allt är bra.! Ska alldeles strax sova. Tänkte kika lite tv och käka först. Idag har jag jobbat och efter det så drog jag hem. Det har varit en sådan lugn och skön dag på jobbet att ni anar inte, men det är ju ganska bra med tanke på att imorgon är det HEL dag som gäller och då är det ENERGI som gäller.

Jaha, det har inte skett mycket idag. Men jag måste säga att jag faktiskt saknar ha Romeo här med mig. Men jag ska försöka träffa brorsan på måndag. Har nämligen hittat en grymt fin mugg i en affär därute där han bor. MÅSTE HA. Har så länge velat ha den så.

Nej, vet ni vad jag ska inte säga mer idag utan det får vara. Men ni få ha en trevlig helg.!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0