091230

Tjena! Har precis fastnat för mitt favorit program So You Think You Can Dance. Så sjukt bra dansare så det inte är sant. Vet dock redan vilka som kommer vara dem första top 20 dansarna. Har tjuvkikat på You Tube. Kunde inte hålla mig och jag var så glad när jag såg vilka som gått vidare.

Okej, kort om gårdagen. Igår var skrev jag inget. Men igår i vilket fall som helst så träffade jag först Gisela. Drog till Liljeholmens Centrum och kikade "mellan dags rean" och kikade även efter julklappar till våra vänners barn. Hittade så fina söta kläder.


Denna klänning fick lilla Noelia av Gisela. Sååå söt.

Efteråt drog Gisela och jobba och då mötte jag upp Ida. Vi drog sedan och mötte upp dem andra, Jennifer och Joakim. Var hos Joakim och käkade och hade trevligt. Umgicks och hängde. Det var skoj iallafall. Jag mötte även upp Malin lite snabbt för att lämna över våra julklappar vi (jag och Gisela) tidigare köpte till hennes lilla flicka.


God mat som vanligt..!


Hmm, jag undrar vem som försöker slänga sig över godiset på bordet?!.. Skoja.

Gårdagen var toppen. Okej idag har jag bara jobbat så det har inte varit något märkdigt. Tagit det lugnt nu på kvällen och kikat på tv. Tänkte krypa ner i sängen snart bara för att få sova ut ordentligt. Imorgon har jag en del att göra. Träffa en massa människor HELA dagen. Jobbigt. Men det blir bra :-)

Så vi hörs :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0