Bara hälsa god natt!


Ska hälsa god natt och krypa i säng, måste vila ut mig nu. Tänkte först bara spela klart spindelharpan.. Orkar nog inte göra hela, den sparas ju. Kan fortsätta med den imorgon bitti istället.



Jaja, imorgon blir det jobb och sedan så förmodar jag att jag ska iväg och träna. Eller?! Hmm.. väntar på ett sms som ska bekräfta tid. Kanske kommer imorgon. Jag hoppas det blir träning iallafall.! Nää, nu orkar jag inte mer av spindelharpan. Borsta tänderna och krypa i säng får det bli. Kikar även på en film på TV 6, Underworld. En gammal film ändå. Handlar om vampyrer och skumma grejer. Helt okej ändå. Passar bra nu att kika på strax innan jag ska sova. :-)

Nää, upp tidigt ska jag.. 04:50. Så här sätter jag punkt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0