Bus väder!

Tjena..! Har precis fått i mig lite käk, ska små titta lite på So You Think You Can Dance innan jag däckar. Ska upp tidigt imorgon och ut med lilla lurv bollen. Bloggar just nu på mammas data för jag vet att om jag sätter på min laptop så kommer jag vilja kika andra grejer och så. Sedan kommer det bli sent osv. Ni vet.

Nej det är ett riktigt bus väder just nu. Blåser och är kallt. Men okej kylan hade jag väl kunnat klara av, men att det ska blåsa. Det är ju värst tycker jag. Vinden drar ju med sig snön och den "piskar" ju en i ansiktet. Tur att jag tog en varm dusch när jag kom hem.

Nej, ska smita in på rummet och krypa ner. Lilla lurvbollen ligger där inne och har hela sängen för sig själv. Dags att ta tillbaka min plats.!

God natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0