Julmarknad

Hallå mina vänner.! Varit lite upptagen sedan 09.15 imorse. Träffade mamma Malin och sedan har jag jobbat. Ska visa lite bilder från dagen. Var ju på julmarknaden idag i Gamla Stan. Det var jättemysigt. Sådan julstämning så det var mysigt. Sedan hände det något utanför Kunga Slottet så vi smet dit som alla andra turister och kikade vad som pågick. En massa soldater som höll på med något. Fatta ingenting..




Malin verkade gilla deras skor där..hehe



 

Jag har ju även jobbat idag (jobbade in 25/12 så jag får vara ledig juldagen) och det var jättekul. Fick jobba med min kompis Caroline. Skojade en massa och det gick jättebra. Kul att få umgås och jobba med någon i sin egen ålder för en gångs skull. Men men..

Nu ska jag kika en klart en grej på datan sedan måste jag sova. Ska till IKEA imorgon på morgonen..!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0