FELIZ NAVIDAD!

Idag är det julafton. Wiiie. Eller?! Ligger i sängen och har ont i magen. Usch. Tjej grej. Det är ju typiskt. Är inte sugen på någonting alls utan bara trött och vill ligga här hela dagen. Hoppas jag mår bättre imorgon så jag kan ta mig till far min och fira min andra jul. Vi alla verkar lite sega här hemma. Förra året firade vi hos pappa så i år var det första gången vi firade jul här i nya hemmet med mamma.

Vi har redan kikat Kalle Anka och ätit. Presenterna är öppna och nu blir det film. Vi är trötta och mätta. Det blir en bra avslutning. Klockan 20.30 blir det Svensson Svensson. Usch vad tråkig jag låter. Värsta Grinchen, men så är det inte. Jag är glad över att det är julafton det är inte det. Fick fina presenter. Blir mer imorgon..! Tack mamma..

Vi hörs då!



Ha en trevlig Julafton.!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0