Kvällspromenad!

Hallå igen.!

Ska snart gå ut och gå den sista promenaden med lillskrutten. Han ligger här brevid mig och sover. Trist att jag måste väcka honom. Men så är det. Idag då. Jo jag var ju tidigare och köpte en gäst säng (på IKEA) till bror min som ska komma och bo här under julen. Så han vill inte sova på soffan. Då fick jag istället köpa en säng åt honom.

Vad har jag annars gjort idag då?! Joo, jag har hängt med Malin och Noelia. Farit och flygit och kämpat oss genom snön fram och tillbaka. Har skrattat en massa idag. Nej, det är väl dagen i en kort sammanfattning. Nu ska jag väl sätta på mig ett par leggins och mjukisar, uggsen, halsduken, mössan och vinterjackan - och traska ut i snön för sista promenaden. Sedan blir det till att sova..!

God natt!



Dagens kvälls middag gjord av... MIG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0