Gårdagen!

Igår var jag ute hos brorsan på besök. Gick runt i Täby Centrum och kika klappar fann verkligen ingenting. Men jag gav brorsan en julklapp i förväg. Det fick bli en DYR skjorta, som var super snygg. Sedan så köpte brorsan två byxor och en tröja till. Skulle ju ut på kvällen där och behövde schyssta kläder då.



Fick även hälsa på fasters lilla älskling - Romenito. Har pratat med mamma och nästa vecka ska jag kidnappa honom. Brorsan ska börja fin städa där hemma nu när han snart ska flytta om två månader. Måla om och så. Lättare att ha ett djur mindre. Ser fram emot att ha lilla knasbollen här då.



Även Sigge var i farten. Vi har ju som sagt börjat accepterat varandra. Vi har inte varit dem gosigaste vännerna, men nu har han iallafall börjat komma fram och hälsa på mig. Tidigare var det typ som "Shit, nej den elaka kärringen har kommit dags att gömma sig".. Han har aldrig tidigare gillat mig, men jag har inte heller tyckt så värst mycket om honom heller.



Nej, nu ska jag kika tv lite och sedan börja slå in lite julklappisar.

See ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0