God Morgon!

Hoppas allt är bra! Med mig är det de iallafall. Ska klä på mig. Idag ska jag åka och hämta lillebusiga lurvbollen Romeo. Ska bli kul. Fick ett samtal av Malin imorse som säger "..det snöar jättemycket ute!!.." Jag tänkte "..nej.. inte än..". Orsaken?! Har ju inga direkta vinterkläder - skor och jacka att ha på mig. Tänkte köpa det så fort jag får tid den här veckan. Får se när det blir. Men så länge för jag använda mig av mina uggs.

Nej nu måste jag göra mig i ordning. Ska försöka hålla ett vad med brorsan. 100:- på att jag är ute där till kl 11.00. Är ju känd för att inte passa tider, men nu fan står 100 kr på spel. Då ändras situationen. Men hörs senare när jag är tillbaka igen. Usch. Brrr.. kallt. Hoppas mamma är ur bilkön nu också. Hoppas också att Malins vagn blir fixad. Förklarar senare..!

Bye Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0