Lucia 091213

Idag är det ju lucia. Sitter just nu och ser på tv där dem firar lucia, sjunger och allt i någon kyrka. Jättefint. Skulle ha velat se ett luciatåg i år. Men det lär det ju inte bli, får ta det nästa år istället. Har precis fått i mig frukost också samt kikat nya Ugly Betty avsnitt. Ska väl börja klä på mig och fixa ordning mig. Såg att mitt hår stod åt olika håll. Hemskt. Måste fixa det innan jag drar. Tar tid vet ni.



Ni får ha en jätte, jättefin dag och fira lucia och allt. Äta lussebullar, knapra pepparkakor, dricka glögg/julmust och sjunga lite julsånger och sankta lucia.. :-)

Själv ska jag jobba till 20.00 ikväll.!
Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0