Mysmorgon

Ligger och drar mig i sängen fortfarande. Var uppe vid tjugo över nio - halv tio imorse och tog en promenad med Romenito. Det var fortfarande snö och kallt. Men friskande. Blåser bara onödigt mycket. Tog promenaden senare idag eftersom vi var ute på en sen promenad igår från kl.23.10 - 00.30 tillsammans med Gisela. Det var snällt av henne att hänka på en lång promenad. Både jag och Romeo fick sovmorgon pga. det.







Titta.! Så får man inte göra Gisela.  




(skitkorv)

Ja, Gisela hade lite tråkigt antar jag, men det hon gillar med snön som lägger sig på bilarna är att hon kan skriva dumma ord på fönsterrutorna..Hehe.

Nej, jag ska duscha och göra mig i ordning. Ska sedan iväg och jobba.




Kommentarer
Postat av: Mamita

Ja, Gisela måste varit uttråkad, eller vad hade Ni gjort - egentligen??:=) Mamita

2009-12-16 @ 15:34:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0