Närmar oss 2010

Tja tja.! Är ni nervösa? Glada? Vi närmar ju oss 2010 så vi bör vara glada. Det är jag iallafall. En del som jag ser fram emot nästa år.

Jag har funderat under dagen om allt som har hänt det här året och jag måste medge att det är mycket. Slutet måste ha varit det bästa må jag säga. Vänner som har kommit tillbaka. Vi har överkommit personliga svåra och jobbiga tider i familjen. Ny små söta människor har kommit för att förhoppningsvis göra vår värld en bättre plats. En stor stjärna (en av mina favoriter) gick bort i somras. Vi fick en ny president (en afroamerikansk också - den första). Den första tatueringen gjordes, den första ensamma utomlandsresan blev av. Hmm, det var väl det mesta jag kunde komma på.

Men jag måste erkänna att det som har fått mig att må bäst är:

- Att vi har tagit oss igenom det svåraste och jobbigaste tiderna i min familj.

- Att en av mina absolut käraste och närmaste vänner fick barn.

- Att gammal vänskap kom till liv och se alla glada och må bra.

Jag är oerhört tacksam för allt verkligen. Många av er har gjort så mycket för mig. När jag har mått dåligt har några av er verkligen varit där utan att ni själva vetat om det. Ett exempel är - Om jag någon gång haft en dålig dag på jobbet så kan jag bli glad av att bara veta att efter jobbet får jag åka och träffa min goda väns lilla bebis. Eller att lillebror sååå gärna vill träffa mig bara för att jag ska betala en massa middagar och gå på bio med honom.. hahaah. Skoja. Hmm.. ja även när jag får träffa mina fina vänner och vi har våra galna middagar då vi skämtar och kan tala öppet om allt. Ja, till och med när jag träffar vänner som drar med mig på galna shoppingdagar i jakt på omöjliga saker. Haha.. Älskar er som finns i mitt liv. Ni får mig och le (vilket inte är så svårt) och det betyder väldigt mycket för mig.

Bilder från år 2009, fina minnen..


Malin och hennes karl fick en sööt liten flicka i år - Noelia.


Fina minnen av stora födelsdagsfiranden..roliga :-)


Roliga middagar med mina vänner..


När jag gjorde min första tatuering och två söta vänner följde med.
Samma dag fick någon en stooor nyhet.


Jag prövade ju på att få bo själv mycket när jag skaffade mig en kortvarig rumskompis.
Fortfarande vänner såklart, bara inte bor tillsammans. En nödvändig händelse. Få bo
på egen hand lite grann.


Min första utomlandsresa, mest tråkigt för mitt onödiga beteende. Fast jag har aldrig
haft så roligt på länge. En underbar upplevelse ändå.. faktiskt.!


Haha galna strutsen från i somras. Hehehe...crazy.!

Med andra ord har jag gillat år 2009. Har lärt mig mycket och kommer ta med mig min kunskap inför nästa år.
Nu ska jag faktiskt börja göra mig i ordning. Har nyligen suttit och och ätit en fin middag med lilla familjen och firat lite i förväg inför det nya året. Fast nu är det dags för mig det stora firandet. Ska iväg om en ca. två timmar. Så det är dags att hoppa in i duschen..

Mina vänner. Tack för i år.! Vi ses nästa och då ska det få bli ett bättre och mer händelse rikare år.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0