Sista julklapps shoppingen.

Tjo hejsan..!

Måste erkänna att igår hade jag inte humör för att slänga in ett inlägg. Bar för mycket ilska på mig. En hemsk dag. Hatar en viss del i mitt jobb ibland. Det värsta jag vet är att sitta på akuten på ett sjukhus i flera timmar utan att något sker. Usch. Hela dagen igår blev helt förstörd. Har aldrig blivit så arg och besviken på länge. Men hur som helst så var det anledningen till att jag inte blogga.

Men idag åkte jag (som många andra) in till stan för att shoppa dem sista julklapparna. Men vadå? Vad ska jag göra, min LÖN kom liksom idag. Fast okej, jag fick mina julklappar handlade iallafall. Suttit nu på kvällen och slagit in dem. Skönt. Blir dock ingen julgran. Skulle fixat det igår, men pga. det som skedde igår så blev det inte av. Och idag orkar jag inte och inte någon annan här heller. Har varit igång HELA DAGEN. Så det får vara. Har min lilla gran istället.




Tur att även Karina var ute i sista minuten.. fick man lite sällis.

Nåja, som sagt klapparna är klappade och klara. Bror min är ju här nu, mötte honom tidigare i stan. Han är ju här under juletiden. Vi tänkte kika film nu.! Ha en trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0