Sömnig

Ska krypa ner i sängen nu. Har varit ute på en kvällsrunda och käkat lite. Har ju tidigare jobbat kväll och ska gå och lägga mig nu. Romeo har redan ockuperat min säng den lilla lurvbollen. Nej, ska jobba sista dagen imorgon sedan är jag ledig tre dagar. Skönt. Så imorgon blir det fem timmar och sedan blir det raka vägen hem. Ska se om jag nämligen kan hjälpa mamma julpynta. Vi har fortfarande inte satt upp granen så det ska väl vi försöka göra. Trodde lönen kom imorgon, men icke nicke. Det gör den inte. Kommer på onsdag och det är väl ändå typiskt. Nåja. Har tre julklappar kvar så det får bli en snabbis antingen till stan eller något centrum här i närheten. Får se.

Nej. Jag ska lägga mig! Upp tidigt vet ni. 05.30..uuuuusch.!

God Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0