Tillbaka på gymmet.!

Oh My God.! Jag tror jag dör. Var ju tidigare på gymmet igen och träna. Jesus alltså det märks alltså. Hemskt. Glömde stretcha som vanligt så jag har lite ont. Tänkte stretcha lite här innan jag ska sova. Men tillbaka på gymmet är jag och det märks att det var ett tag nu sedan man sist träna. Skönaste var väl att det bara var jag, Malin och någon annan tjej. Underbart! Det är så det ska vara, hela gymmet för sig själv typ. Nej, dags på måndag igen. Lovely..!



Just nu sitter jag och kikar på en FC Barcelona match. Går lite segt, men jag tror den slutar snart. Lagom för mig. Ska ju sova strax. Imorgon jobbar jag hela dagen så jag ska passa på att få sömn och hoppas att jag inte har någon träningsvärk imorgon. Jaa, nej ska kika klart matchen slutar typ om 6-7 minuter. Ni får ha en trevlig lucia imorgon.

("Vi ser det snöar, vi ser det snöar"... det var väl trevligt!)

God Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0