Tredje advent.

Tjo hejsan! Hoppas allt är bra med er.!

Alltså jag kan inte beskriva min träningsvärk jag har i innersta låren, men jag tror jag dör av skratt när jag idag fick se mig själv gå upp för trappan. Speglades i fönstret. Fy sjutton. Såg ut som jag skitit på mig eller något. Jag såg så dum ut och folk som inte visste att jag hade träningsvärk bara kika på mig och sa "..Ehh, Mariana..hmm.. vad har hänt?!.." jag tror jag dör alltså, så skämmigt. Haha alltså hela grejen är att jag inte kan få ihop benen och det ser ju så nördigt ut när man jämt har isär benen. Kan inte ha dem i kors eller något. Fy fan! Varje gång jag försöker så Ojar och Ajar jag mig och det hela slutar med att jag skrattar så det gör ännu ondare.

Ibland kan jag tycka att ha träningsvärk är roligt. Det begränsar så mycket som man i vanliga fall brukar göra. Skit samma. Idag så har jag jobbat från 09.00 till 20.00. Jobbigt, men det gick bra ändå. Vi blev bjudna på glögg (alkoholfri såklart), peppar kakor och liknande muffinsarn (med pepparkaks smak) tidigt på morgonen. Skit gott. Första gången jag smaka.. Glööööööögg. Helt okej ändå.!

Nej vet ni vad.. hmm.. jag ska nog ta och gå och lägga mig. Det är jobb imorgon bitti igen.. Liten arbetsmyra är jag. Hehe.. Sov gott på er!



"..Det tredje ljuset lyser, det tredje i min rad.
Jag ser den lilla lågan och jag känner mig så glad.. "


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0