Veckan går fort

God Morgon...! Jaa, som alla dagar så har den här veckan redan kört igång. Vi är ju redan inne på onsdagen. Det är ju inte riktigt klokt vad tiden ska gå så fort. Men så är det. Ja, jag måste erkänna att just nu vill jag bara lägga huvudet på kudden och somna om. Fast riktigt så kan jag ju inte göra. Jobbar kort dag tack gode gud. Efter det ska jag ute till bror min och kika julklappar. Har ett par stycken kvar. Får se vad det blir.

Igår råkade jag somna till en stund på eftermiddagen. Vaknade av att min telefon ringde. Först var det bror. Frågade om jag hade sett något meddelande jag skicka till honom, var för nyvaken att fatta vad han babbla om. Sedan råkade jag somna om igen, då ringde Gisela och vi pratade lite. Märkte även då att jag inte riktigt hängde med i allt hon sa. Men så kan det gå. Efter det så ringde Karina och frågade något om datan på jobbet. Fast där tror jag att jag faktiskt hängde med i hela konversationen så jag kunde hjälpa henne. Fast shit alltså. Prata med en nyvaken människa kan ju inte ha varit lätt.. hehe.

Nej ska klä på mig nu och kila till jobbet! Ha en super trevlig dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0