Dumma blogg sida.

Jag har försökt många gånger den här veckan att skriva, men ibland så blir det något knasigt med sidan vilket gör det svårt för mig att ens kunna publicera något alls. Hur som helst nu är jag inne och skriver. Jag ska inte skylla allt på sidan för jag har ju faktiskt varit ganska upptagen också. Se sanningen kommer smygandes fram hära nu.

Okej, men i fredags för en vecka sedan så jobbade jag kväll och helgen jobbade jag också (t.o.m på Alla hjärtansdag) och sedan har jag bara vilat mig för det var en tuff helg. I måndags så var det en bra jobb-dag med tanke på att helgen som var så jobbig, allt gick bara smidigt. Senare på kvällen kom en kompis hem till mig vi kollade på tv och snacka en massa. Eftersom vi båda hade jobbat så la vi oss ganska tidigt. I tisdags var jag ledig och då passade jag på att städa eftersom mamma skulle komma hem senare på kvällen (Spanien resan om ni minns). Så det var kul att få hem henne också, brun som en pepparkaka nästan. Hon hade iallafall fått färg.

I onsdags så sov jag hos en kompis och vi har ju börjat tränat nu de senaste dagarna så jag håller på att dö av träningsvärk just nu. Fast det är ju som ordspråket säger - Vill du vara fin så får du lida pin! Just idag så har jag slarvat lite. Hur som helst på morgonen igår gjorde vi något "olagligt" som går emot våra "träningsregler", vi gjorde pannkakor (icke bra) och kollade på When A Man Loves A Woman med den snygga Andy Garcia. Så igår och idag jobbade jag kväll och dag, det kändes bra och nu är jag ledig helgen. Vilket jag ser väldigt fram emot.

Jag fick en Alla hjärtansdag present när jag kom till jobbet av en snäll person.
Det är en ljus "lykta?" med ett gulligt hjärtljus med glitter på. Väldigt gulligt. =)



Ska ut och hämta något att tugga på... <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0