Imorgon = gamla rutiner!


Denna bild är to my friend Jennifer, this is for you dude. Jag sa ju att jag SKA HA ett mini barskåp i mitt rum och detta är väl en börja iallafall. Man måste ju ha alkoholen först, sedan ska jag bara nu hitta ett fint litet vitrin skåp och ett par schyssta glas.

Nå detta var väl inte ett jättebraa inlägg utan mer som ett skämt. Hur som helst jag mår mycket bättre och imorgon ska jag jobba igen och det känns lite konstigt, men okej antar jag. Kan inte säga att jag längtar och saknar fast det ska bli ganska skönt att få igång "gamla rutiner" om man kan beskriva det så. Helgen har varit jättebra faktiskt, var ute på en liten promis idag för att bara få igång kroppen och det var schysst. Har även städat rummet och tagit en del bilder så man kan se hur det ser ut på ett ungefär. Lägger nog inte upp dem idag för jag har inte så mycket tid på mig. Måste i säng tidigt och ska hinna duscha och så. Fast bilderna finns på datan så imorgon om jag hinner så gör jag det kanske.

Ha en super duper trevlig söndag kväll! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0