New Shoes..

Som jag tidigare nämnde så hade jag köpt nya skor. Bilden är inte på mina skor, men dem ser exakt likadana ut. Jag är super duper NÖJD. Jag älskar dem och det var första gången jag var ute med dem igår.


Det tragiska var att det regnade som ni vet igår och när jag och min kompis gick från Coop Forum så gick vi vid trottoaren och på vägen så gick vi förbi en grop som hade fyllts med vatten precis nedanför trottoarkanten. Ni kan väl då tänka er vad som hände. Det kom en bil i full fart och körde rakt i vatten pölen som sedan bara SPLASH stänkte rakt på oss, min kompis bara skratta fast jag använde nog nästan alla svordomar jag kunde komma på. Jag blev rasande verkligen. Sabla gubbe, verkade nästan som han gjorde det med flit. 

Nu sitter jag och väntar på att min kompis ska komma hem för jag har verkligen ingenting att göra. Sitter och kollar på tv - Canadas Next Top Model. Visste faktiskt inte att dem har gjort någon i Kanada. För dem gör ju så många Top Models nu att man knappt hänger mer. Fast jag kollar för det mesta på orginalet med Tyra Banks.

Nej, nu vart jag sugen på frukt. Ska smita ut i köket och hämta en banan!
Later <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0