Rugby på IKEA



Igår var jag med Joakim på IKEA, självklart var det mycket folk eftersom det är helg och allt. Det var kul, men det som var jobbigt var att alla människor bara går in i en. Jag fick människor som bara gick in i mig kanske 10 gånger. Även barnvagnar som bara kör på en. Helt otroligt, dem går som om dem ägde gångarna.

Hur som helst så fick jag ändå lite köpt tycker jag. En otroligt grym och röd färgad lampa (grymt NÖJD) och en ny svart väckarklockan från stenåldern, samt annat smått och användbart.

    

Så det vart väldigt bra fynd. Och efter IKEA syndade jag något rejält, men det skyller vi Joakim på. För efteråt åkte vi och käkade och vad tänker jag inte säga för min träningskompis kan få reda på det och det vill jag inte. Haha.. Hur som helst så på kvällen var det ju Melodifestivalen och det var ju klart jag tittade för att det fanns en viss grupp som jag ville skulle gå vidare som faktiskt var nära på att gå vidare och det var...

Rigo & Topaz Sound feat.Red Fox - I Got U 



Älskade att de hade lite 50-60 tals tema i det hela med lite Jamaican touch. Sa till mamma att det är kul att man använder lite av äldre melodier och blandar lite med dagens. Jag tyckte mycket om just den här låten och tjejen Molly som gick vidare var faktiskt också grym, hennes röst är helt otrolig.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0