Oscarsgalan.

OKej, jag skulle skrivit igår, men jag glömde bara bort. Hur som helst. Jag vet att dagarna nu har gått, men jag måste ändå ta upp Oscars galan. Många fina klänningar och väldigt många välförtjänade oscars vinnare. Den bästa enligt mig var självklart Heath Ledger. Han var ett definitivt för mig, för så duktig tycker jag att han var. Det var ju hans familj som fick ta emot priset och det var ju bra. Priser går ju sedan till hans dotter när hon fyller 18 och det är ju bara det absolut bästa.

Uppträdandet med Beyonce och Hugh Jackman tillsammans med stjärnorna från Highschool musical och Mama Mia. Det tyckte jag var faktiskt ganska bra, vart dock lite rörigt fast dem lyckades ändå med det. Dansen och alla låtar det var jätteskickligt. Jag såg den aldrig direkt utan jag spelade in den och kollade dagen efter. Men det var roligt, fast av alla dem gånger jag har sett tOscarsgalan måste jag säga att jag tyckte bäst om när Ellen Degeneres var värdinnan. För hon var verkligen sig själv, hon är komiker och hon klädde inte upp sig extrem utan ja, var sig själv.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0