My own shoes..

Okej här kan jag visa skorna som faktiskt är mina egna, Converse. Jag använder dem nästan jämt nu, men idag så valde jag att använda ett annat par som har legat i garderoben i en av skolådorna jag har. Ganska lika dessa faktiskt.


Irriterande att jag fortfarande vill ha ännu mer skor, jag nämnde ju att jag hittade ett par skor som jag såg sist jag var i stan då jag mina Converse. För dem var nämligen också Converse, tyg fast i svart och låga dessutom. Fast vi får se länge fram, mycket man vill ha fast inte alltid kan få.


Minns ni dessa skor, Fred Perry? Kanske inte, men jag köpte dem någon gång i oktober. Så jag har inte använt dem så där jättemycket, men jag passade på att gör det idag faktiskt. Underbart sköna att gå i precis som med Converse-n. Nå, en tjej som älskar handla skor är väl inte ovanligt. Ibland önskar jag bara att jag hade mer pengar så jag kunde handla yttligare fler skor.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0