Mina små fyrkantiga lampor.

  

Detta är mina två nya lampor jag köpte på IKEA som just nu står i mitt fönster vid varsin hörna. Jag verkligen gillar dem och nu fattas bara yttligare en lampa på mitt rum, ska försöka fixa den på tisdag eller onsdag vi får se om jag hinner. Hur som helst, så här brukar det oftast se ut nu när jag har städat rum och bäddad säng...


Jag har varit duktig och hållt mitt rum rent och fint hela veckan, men det är ju som mamma säger det kanske beror på att jag inte har varit hemma någonting utan sovit borta den största delen. I måndags - tisdag och torsdag - idag (söndag). Har inte haft tid att stöka ner något än.

<3

Kommentarer
Postat av: ...Mamita

helt suveränt vad fint det är! Mamita

2009-02-08 @ 12:32:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0