Vi ser det snöar IGEN?!


Utsikt från mitt fönster..himlen är bara mörk och det snöar.


Det bara snöar och snöar just nu.

Jaha, nu är klockan 13.22 och jag sitter och tittar på tv. Har varit vaken ett tag nu, men inte gjort något speciellt utan bara legat här i sängen. Konstigt att snön bara vräkte ner som den har gjort nu hela morgonen. Nå vi har haft en del soliga dagar nu så det kan vi tacka och vara glada över.

 Igår som sagt fick jag ju en del gjort. Fick äntligen min lampa jag nu väntat på att få köpa. Som ni vet kom ju mamma hem i tisdags och då fick jag faktiskt lite presenter. En jag tidigare visste om och sedan en fin svartvit sjal som hon hade köpt.

FÖRE
  EFTER --> 

Nu har jag utökat mitt på börjande bar skåp. Måste hitta lite snygg glas nu också och förmodligen något snyggt litet skåp som jag kan förvara allt i. Nå, nu väntar jag på att mamma ska meddela om vi ska ta oss en tur till Coop Forum eller inte. Ska passa på att bädda sängen så länge och sätta mig i min ursköna fåtölj och läsa en bok. Låter knäppt, men jag läser den andra boken av Twilight böckerna på nytt igen. Ska bli klar med dem två sista till Mars för då kommer den 4:e boken ut nämligen och då har man fortfarande färskt minne av de tidigare.

<3 See you later..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0