Äntligen nytt år - 2009

Hejsan allesammans!

Jag vet att jag är jättedålig på att skriva, men det är för att det är så HIMLA MYCKET just nu kring mig att jag håller på att bli tokig. Fast jag ska verkligen förbättra mig vet bara inte hur. Jag tänkter varje dag att jag ska skriva, men jag gör det inte och jag vet inte varför. Nå, jag ska iallafall förbättra mig.

Okej, men under de senaste dagarna har jag väl inte gjort något speciellt, varit ledig och träffat kompisar och goda vänner som jag inte träffar så ofta. Det har väl varit det roligaste och sedan har jag även träffat min lillebror. Tog honom till stan så han fick handla lite kläder åt honom. Jag är jättestolt över honom så han fick ganska mycket till julklapp. Köpte kläder åt honom, köpte en väldigt dyr parfym och nu kläder. Allt har säkert gått upp mot 2000 kr. Men nu blir det inget stor förrän hans födelsedags present och den ser jag fram emot just nu. Det gör jag verkligen, funderar på att kanske köpa en laptop. Fast jag ska inte överdriva nu. Jag ska inte skämma bort honom. Nå, vi får se.

Imorgon så ska jag jobba, vilket jag även gjorde idag. Jobbade kväll och det var väl okej inget speciellt, men imorgon jobbar jag bara till kl.13.00 så det är ganska skönt och så. Ser fram emot att jobba imorgon. Ska få träffa en kompis som varit ledig i 1-2 veckor. Själv ska jag söka semester imorgon. Funderar på att ta lite leidgt i februari, pga. personliga själ. Känner att jag måste börja ta hand om mig själv lite bättre nu, men men.

Aja, ska smita ut och säga god natt till mamma. Måste sova fan!
Sov gott! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0