Beslutet är gjort..

Jag har äntligen klar gjort mitt beslut, har ju länge pratat om tatuering som ni kanske kommer ihåg. Jag har allting klart, men har ett litet problem. Det är så att jag hade tänkt att göra en ängel som håller upp sin ena hand i luften och ut släpper den 4 stjärnor. Dem fyra stjärnorna ska representera lillebror, storebror, mamma och pappa. Just nu är dem de viktigaste människorna i mitt liv. Nu gäller det bara att ta sig till tatuering shoppen och kolla priser, kanske eller förmodligen se om man kanske kan boka tid...

Idag fick jag reda på att min semester ansökan blev godkänd, så jag är extremt glad just nu. Fast jag har ju personliga själv i ju för sig. Ska inte bara ha semester förstår ni. Men men, nå just nu är jag ledig till på fredag så imorgon hade jag tänkt att städa lite. Jag gjorde det aldrig idag eftersom jag träffade min brorsa och pappa så det blev aldrig av.

Nå, ska sova nu hade jag tänkt!

God Natt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0