Fler ursäkter.

Skulle ju skrivit och lagt in ett inlägg igår, men det gick liksom inte. I lördags kväll kände jag mig lite konstig. Igår morse vaknade jag upp och var jättetrött, orkade inte ens ställa mig upp utan ville ligga i sängen hela dagen. Senare tog jag beslutet att ta tempen och det visade sig att jag hade feber 38.7. På kvällen så fick jag någon otrolig muskel värk i HELA kroppen kunde inte stå, ligga, inte ens resa mig upp. Orkade inte ens lyfta upp armen. Kunde i stort sett inte ens äta eller prata hade bara inge ork. Sov i stort sett hela dagen. Jag mådde JÄTTEDÅLIGT, så jag ringde och sjukanmälde mig till jobbet. Imorse när en kompis ringde från jobbet så kunde jag knappt prata, har någon hemskt hosta nu också. som gör fruktansvärt ont.

Mamma har varit snäll och tagit hand om mig. Igår kunde jag inte äta ju, men nu känner jag mig lite bättre. Har ätit och så, men hela ryggen värker och jag orkar knappt resa mig upp eftersom jag är så himla trött. Men vi får se hur jag känner mig imorgon fast jag är jättetrött just nu och ska glo lite på tv ett tag...

Men när jag blir bättre så ska jag skriva ett bra inlägg!

Byebye <3


Kommentarer
Postat av: mamita

Querida, Du kommer snart att bli frisk, glad och kaxig som vanligt :-)

Tu Mamita

2009-01-27 @ 10:03:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0