På goda bättringsvägar.

Host..host..

De senaste dagarna har varit otroligt grymt tunga för mig. Har lidit som en liten klen flicka. Nu måste jag bygga upp min styrka igen, för jag har upptäckt att efter detta så är jag en riktig svagis. Blir trött för små grejer. Ska tillbaka till jobbet igen på måndag, kan inte säga att jag ser fram emot det fast det ska väl bli skönt igen att få göra något än bara sitta hemma och inte göra någonting..

Imorgon är det lördag ju och då ska jag försöka få igång mig själv igen, tänkte gå promenad eller något bara för att komma igång. Legat i sängen sedan i söndags. Nå, jag kan väl berätta att innan jag vart sjuk så hände detta. på min semester...

Söndag - tisdag - Var besök hos storebror och bara umgicks, gick till Täby Centrum och handla lite.

Onsdags - Hjälpte Karina min sin lägenheten, åkte till Handen och hämta grejer åt henne hos kompisar. Senare samma dag drog vi snabbt till IKEA och handlade lite grejer åt henne.

Torsdag - Följde Jocke med mig till IKEA, handla på lite extra grejer eftersom det inte fanns mycket tid dagen innan.

Fredag - Måste väl varit varje flickas bästa kväll. Nå först var jag på Kina restaurang med lillebror och en kompis. Senare mött vi upp storebrorsan vid Globen. Vi var på konsert fast i Hovet och såg Chris Brown. Det var en jättebra föreställning och mina båda bröder och min kompis gillade också den. Efter åkte jag till pappa.

Lördag - Jag åkte hem från pappa, en lååååång buss resa. Sedan kom Jennifer och Jocke och hämta upp mig, åkte därefter vidare till Coop Forum och handla lite mat. Åkte sedan till Jockes nya lya och gjorde en god middag och kolla på film. Kompis! Din lägenhet var grym!

Ja söndagen behöver jag väl inte förklara, det var ju då jag vart sjuk så. Är på goda bättringsvägar nu iallafall. Nåja, ska gå och värma upp mitt te och kolla på en film. Ska nog sova tidigt ikväll. Men ha en jättebra och trevlig kväll!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0