Som vanligt!

Mamma påminde faktiskt mig idag att skriva. Så "varför inte?" tänkte jag då. Men som vanligt glömmer jag jämt. Ja, fast jag skulle kunna göra ett mer och bättre inlägg om jag tog lite bilder och sedan lägga upp för att gottgöra. Nå, kan kortfatta om vad jag ska skriva om imorgon. Mamma och jag ska försöka få ordning på mitt rum nu. Är ganska galen på mig själv just nu faktiskt.

Nåja, jag har ju haft semester och då har jag gjort en del saker.. Har dels varit och besökt min storebror och hans djur. Hjälpt en kompis med henne lägenhet och varit på IKEA två gånger. Varit på konsert, träffat lillebror, pappa och hans fästmö (lillebrors mamma), träffat två av mina grymma och coola homies =)

Gjort ganska mycket på min semester va? Tänkte väl det och mer ska jag berätta imorgon. Ska ta kort på lite grejer och lägga upp också, nya inköp från IKEA t.ex.

Är ganska trött så nu ska jag njuta och glo lite på tv eller sätta på en film kanske. Får se vilket det blir men något kanske!

God natt på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0