090713

Måndag igen då. Bara två veckor kvar tills min semester och tre veckor kvar tills Kreta.

Nå helgen var faktiskt väldigt bra. I lördags jobbade jag först extra. Efter ett fem timmars pass och sedan hem - byta om - vidare in till stan och möta upp mina bröder. Det vart ju bio Ice Age 3. Okej kortfattat nu. Jag sov väldigt dåligt från natten fredag till lördag. Fick väldigt få timmars sömn och det slutade med att jag somnade sent. Ni behöver inte veta exkta tid jag somna, men få timmar vart det iallafall. Då kan ni nästan gissa vad som hände på bion. Japp jag somnade i början och hann precis se 15 min av slutet. Fy sjutton. Mina bröder sa "Nå, Marre..vad tyckte du om filmen?". Usch vad pinsamt. Har iallafall lärt mig min läxa.

Hur som helst så igår undvek jag alla inkommande samtal och bara struntade i allt. Prova det någon gång. Jag rekommendera det. Igår fick jag chansen att spendera en dag med mig själv. Det var super skönt. Det började faktiskt ringa och komma meddelanden redan kl.09.00 på morgonen och höll på till kl.00.00 på kvällen. Helt sjukt. Alltså vissa människor ger bara inte upp.

Okej dagen då. Som sagt måndag igen. Har jobbat med ett rolig gäng. Vi har haft så sjukt roligt alltså, har drivit med varandra som bara den alltså. Träffade även tre andra kompisar också, en av dem var mina lilla ganster Silvija (terroristen) hehe. Aja, efter jobbet drog jag hem och hämtade mina tränings kläder och åkte sedan iväg och mötte upp Karina. Efter träningen promenerade vi hemmåt och på vägen hem smet jag in på butiken i närheten och köpte lite vindruvor.. Har precis för en stund sedan kommit ut ur duschen och ska strax klä på mig och iväg igen. Nu ska jag bara ta det lugnt i några minuter och äta mina underbara vindruvor.


Ni får ha en jättetrevlig måndag kväll. Kan skjuta in ett till inlägg när jag kommer hem igen senare. Mmm.. dem ser nästan godare ut på bilden än i verkligheten. Men men.. ska se på tv en stund innan det är dags att börja göra sig i ordning.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0