090728

God dagens..sitter här och har för en stund sedan betalat min räkningar. Kom sent hem till brorsan igår, han hade gjort hemmagjord paj som var super god.Vi kollade även på Zlatans välkommande till hans nya klubb, min favorit klubb FC Barcelona vet inte riktigt vad jag tycker om det. Nu förlorade dem nämligen sin bästa spelare pga. det eftersom det blev ett byte. Samuel Eto'O bytte nu till Inter, något jag absolut måste säga var deras största förlust. SÅÅÅ himla synd alltså. Nå, ska inte ta ut tragedi i förskott..eftersom det var så många som hade samlats igår för stötta Barcas nya spelare (Zlatan) så kanske det är en bra grej ändå.

Hur som helst. Vad gjorde jag annars igår då? Jo jag träffade min gangster till vän Silvija. Vi skulle ju shoppa loss i SKHLM igår, men det vart inte så mycket vi fick ut av det ändå. Lite grejer från Gina Tricot hittade jag väl iallafall. Min kompis var craaaazy hittade grejer som en galning och bara prövade och klagade och prövade och klagade och pröva..Hon är så himla rolig, men vi hade kul. Käkade och snackade en hel del. Får ju inte träffa henne så mycket nu eftersom jag har semester och hon kommer jobba ganska mycket. Men vi ska försöka träffas innan jag åker på tisdag.

Vet ni, jag har inte hunnit med att göra mer än så, är hos brorsan och vi ska väl göra oss i ordning och gå och göra Täby Centrum osäkert. Kan inte har nämnt att min brorsa ska flytta. Men det är ett tag kvar. Fast vi ska väl redan nu börja kasta en massa skräp. Ni får ha en bra tisdag.. dagen väntar!

Hörs igen ikväll..! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0