Lite från lördags..

Först lite bilder från i lördags när jag hängde med min barnsben vän Malin och hennes syrra (innan hon försvann) =)Som ni minns gjorde vi fruktsallad med glaaaaaass..Så gott alltså.






Här kommer det roliga..vi satt och kollade på tv senare och då skulle jag försöka fånga huvudrollen i serien vi tittade på, men av misstag så kan man tro vi tittar på något annat om man läser undertexten.


Fast..haha vi kollar faktiskt på 2 and a half men. Jag gillar den serien jättemycket för dem i serien är alltid så roliga, speciellt lill killen. Ja, jag fick väl inte med den bästa undertexten direkt. Som ni ser så var det denna huvudroll jag ville fånga på bild.


Jaa det var alla från lördags..snart kommer gårdagens. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0