Dagen som gått.

Jaa dagen har gått och jag har hunnit med lite grann. Åkte med mamma till Skärholmen och fick lite handlat. Vi hittade en liknande klänningar inne på Cubus som vi prövade. Jag tyckte mamma passade bäst i den, men hon valde att inte köpa den inte jag heller men vi köpte andra plagg istället. Sedan så fann jag lite andra grejer också. Är iallfall nöjd med mitt inköp. Just nu sitter jag och hänger med my childhoodfriend Malin. Äter fruktsallad med glass...muuuums. Sitter och spelar yatzy.. boooring, men jag jag gör det för en gammal väns skulle.

Vet ni vad?! Något extrem pinsamt hände idag. Har ni någon gång varit med om att man pratar om en viss person och sedan visar det sig att den personen så bakom varohyllorna i mataffären utan att man vet om det. Det hände med mig idag.. Jag var med Malin och hennes tvilling i mataffären här i närheten och då berättade jag för dem att en gammal vän som jag inte har hört ifrån på kring 3 månader skickade ett meddelande till mig. Jag sa det som att jag var chockad och lite jag vet inte..irriterad för att det har tagit en sådan tid innan hon hört av sig. Men vad är det man säger.. bättre sent än aldrig...men ändå. Precis då vänder jag mig om för att jag ser någon precis snett bakom mig som typ "gömmer sig" då var det hon. Jag blev helt stum. Visste inte om jag skulle springa därifrån eller vara människa nog att stå för det jag sa. Vilket jag faktiskt gjorde, men snacka om pinsamt.

Okej det var det pinsamma. Nej nu ska jag vara lite social mot Malin eftersom hon väntar på att jag ska skriva klart. Ville bara ge er en updates. Hur som helst. Ha en trevlig kväll allesammans..ska fortsätta spela lite yatzy.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0