Dags att sova..

Just nu är klockan alldeles för mycket för mig för att ens vara vaken. Det bara regnar och regnar ute. Dropp, dropp, dropp, dropp och dropp. Kom hem runt 00.00 tiden. Idag så har jag jobbat och senare på kvällen var jag med Karina och tränade. Usch jag är helt slut. Vi kom dit runt 21.00 och lämnade gymmet vid 22.30. Därefter drog vi till 7Eleven och käkade lite mat. Malin kom förbi lite snabbt och sedan begav vi oss hemmåt.

Det har regnat enda sedan 21.00 och hela morgonen dagen också. Imorgon ska jag gå till Nordea och göra lite ärenden och träna igen fast tillsammans med Malin. Sedan jobbar jag kväll. Uscha, men så är det. Ja alltså mina högtalare bara slänger ut Michael Jackson låtar. Galet vad mycket jag har lyssnat de senaste dagarna. Jag uppskattar hans låtar nu när jag vet att han inte längre kommer att ge oss fler. Att bara se denna sablans MOONWALK. Det är så sjukt.!

Okej nu får det vara nog för ikväll. Ska sova! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0