Låtar som har med sig minnen från det förflutna.



Gamla låtar kommer tillbaka, du kan bara inte sluta lyssna på dem. För länge sedan så fastnade jag för en låt som kom tillbaka plötsligt i min skalle. Den här (ovan) låten drar tillbaka så galet mycket minnen, men det var absolut en av mina favorit låtar. Jag gillar den än idag. Kommer nog aldrig sluta gilla den. Dem som stod mig nära just vid den här tiden vet att under just då när den här låten var så populär vet att det var en av min familjssvåraste stunder.

Det finns i det förflutna och kan stolt säga att jag vuxit och accepterat att vi har *besegrat det värsta och vunnit det bästa*. Det här får absolut bli veckans låt trots den är gammal. Kanske hittar en annan, men denna vecka får Ja Rule titeln med låten Put it on me.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0