Lördag morgon

Ja, god morgon på er. Trött som bara den kan jag lova er att jag är. Igår skulle jag jobba till 12 (ett 7-12 pass), men det slutade med att jag jobbade hela dagen istället (slutade 21.00). Usch, det var tufft. Sedan när jag kom hem så pratade jag med Jennifer. Hon ringde igår och det var ju trevligt. Vi pratade ganska länge. Ja, och nu sitter jag är igen halv sex på morgonen (05.25) och ska alldeles strax klä på mig och knata iväg till jobbet. Det är extra idag också nu på morgonen. Kvällen jobbar jag ju eftersom jag har bytt. Så idag blir det yttligare ett 7-21 pass..hemskt. Ångrar mig nu alltså. Sedan på söndag får vi se under dagen om jag kommer att jobba. Om jag har lite tur kanske jag gör det fast då får jag byta ut min fredag nästa vecka så jag får vara ledig.

Om det blir lite få inlägg så vet ni varför. Jag är helt utmattad och behöver vila. Så jag kommer vara lite seg på att skjuta inlägg då. Men jag hoppas er en alldeles underbara lördag och njuta av dagen.

Sköt om er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0