Mixat i högtalaren.

Just nu de senaste dagarna så har jag lyssnat mycket på artister som Ne-Yo - Why does she stay, Karina Pasian - Cry, Keri Hilson ft.Ne-Yo - Knock you down, Brandy- Right here och som ni också vet min nya favorit låt med Keyshia Cole - Heaven sent. Underbara låtar bara. Mycket mixat med andra ord.

Den låten som får ta äran denna vecka är Cry med Karina Pasian. Det är en ung 17 årig tjej från Dominikanska Republiken som är en grym pianist och sångerska. Jag beundrar henne verkligen. På youtube för ett tag sedan så hittade jag en video när hon sjöng när hon var jätteliten. Underbart vackert. Synd bara att hon inte är jättestor här i Sverige. Borde hon bli.

Lyssna här på låten Cry


Medan ni som vill lyssnar på låten ska jag titta på Prison Break. Helt otroligt att jag fortfarande tittar på det. Men det finns inget annat jag vill se. Passar väldigt bra just nu för efter det ska jag sova. Imorgon väntar yttligare en arbetsdag. Ni får ha en fortsatt trevlig kväll.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0