Myskväll..

Om bara några minuter ska jag gå och borsta tänder och sedan krypa i säng. Imorgon är det en lååång arbetsdag - från 7.00 till 18.30. Så jag måste vara utvilad. Imorse så råkade jag försova mig. Somnade ändå hyfsat tidigt, men för säkerhetens skull så måste jag somna tidigare än igår. På torsdag är jag sedan ledig.

Ikväll så har jag haft en myskväll, kollat på film på datan och ätit upp de sista vindruvorna, ätit god mat och bara tagit det lugnt. Just nu på tv ser jag på SVT1 - Grattis Viktoria! Just precis, vår kronprinsessa fyller år idag..32 om jag minns rätt. Så jag ska se klart det och så ska jag läsa nya Sofis Mode. Nej, tusan också det är ju So You Think You Can Dance. Har missat ganska mycket eftersom jag aldrig verkar vara hemma när det går och nu vilja inte missa fler sädningar. Får börja spela in det. För det här programmet är så sjukt bra. Älskar när de dansar olika.
'


Okej, jag sätter väl punkt här då. Ska fortsätta titta på tv en liten stund till. Nåja, vi hörs väl imorgon igen! Sov gott people! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0