Näst sista dagen

Nu är det bara två arbetsdagar kvar - idag och imorgon. Sedan kommer den efterlängtade semestern jag längtat så länge efter. Ja klockan är snart 13.00 och jag ska väl börja göra mig i ordning om 40 minuter ungefär.. så jag kan slappa ett tag till. Usch det känns som måndag idag eftersom jag har varit ledig i två dagar nu. Men det är ju faktiskt lördag. Har verkligen ingen koll alls på dagarna längre - completely lost. Jag är bättre på att hålla koll på när det säger klirr klirr i kassan. Fick den skönaste kommentaren från lillebror igår - Du är den rikaste i familjen...hahaha! Ehh jag? Verkligen?!!

Okej gårdagen då. Jo eftersom jag sov borta och kom hem runt 09.00 på morgonen så somnade jag om en timma sedan blev det bara att stiga upp och börja göra sig i ordning. Mötte upp lille b i stan. Vi var på Hatt Jakt. Ganska roligt faktiskt, men vi drog först och käka lite mat eftersom me was hungry. Fast sedan var jakten igång. Vi sprang in på Lindex, Kappahl, H&M, Topman, J-Store, Zara, Vero moda, Accent där jag då fann en vinnare. Efter en låååång sökan så tyckte jag vi skulle ge Åhlens en chans. Vi hade ju bara lille b kvar som ville så gärna ha en hatt. Vi tog en pause och fikade uppe på Åhlens terass. Det blev jobbigt att springa runt. På barn och ungdoms avdelningen längst nere så fann vi en vinnare åt honom. Så vi båda åkte hem med varsin köpta hatt. Jippi!





<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0